Atjaunots 28. jūnijs 2024
No preču norakstīšanas ieraksta netika izveidots grāmatojums
Preču Norakstīšanas ieraksti parasti tiek veidoti, lai norakstītu preces, kurām beidzies derīguma termiņš vai ir kvalitātes brāķis, vai pēc inventarizācijas pārbaudes prece ir pazudusi.
Loģistika (Standard Books) vai Noliktava (Standard ERP) > Reģistri >Preču norakstīšana – jauns ieraksts.
Ierakstā ir jānorāda “Izdevumu konts”, kas tiks izmantots grāmatojuma veidošanai modulī Finanses.
Izdevumu kontam ir jāatšķiras no noliktavas konta. Ja esat apstiprinājuši norakstīšanu, bet ieraksts nav izveidots, tad pārbaudiet, vai “Izdevumu konts” nesakrīt ar Noliktavas kartē norādīto “Noliktavas kontu”.
Noliktavas kartīti ir iespējams pārbaudīt šādā veidā: atveriet norakstīšanas ierakstu, aktivizējiet lauku “Noliktava” un nospiediet taustiņu F2 (Windows sistēmai) vai taustiņu kombināciju Shift+cmd+V (Mac). Atvērsies šīs noliktavas kartīte, kur būs redzams “Noliktavas konts”.