Ātrā meklēšana!

Kā pievienot kontaktpersonu esošam kontaktam?Atjaunināts 04. septembra 2023

Ja papildus vispārīgai kontaktinformācijai par klientu vai piegādātāju, vēlaties norādīt konkrētas kontaktpersonas uzņēmumā, tad to var izdarīt divos veidos:

1. Pēc tam, kad ir izveidota un saglabāta uzņēmuma kontakta kartīte, ejiet uz Veidot > Kontaktpersonu.

2. Izveidojiet jaunu kontakta kartīti, kurā norādiet kontakta informāciju (lasiet zemāk). Pēc tam, kad kontakta kartīte ir saglabāta, atrodiet uzņēmumu, kuram vēlaties jauno kontaktpersonu pievienot. Zem “Zobrata” darbību izvēlnes, atveriet “Pievienot esošu kontaktpersonu”.

Atvēries logs, kurā varēsiet atvērt sarakstu ar visām kontaktpersonām un atlasīt vajadzīgo. Saglabājiet.


Kontakta kartītes aizpildīšana

Ieteicamie lauki kartītes aizpildīšanai:

Nosaukums – kontakta vārds, uzvārds

Kontakta veids – labajā augšējā stūrī jāatceras atstāt tukšu kontakta veidu (klients, piegādātājs, utt.), neatzīmējot nevienu no izvēlēm

E-pasts, telefons – personīgais e-pasts un telefona numurs

 

Sadaļā “Komentārs” varat norādīt amatu.

Kontaktpersonas noņemšana

Ja vēlaties kontaktpersonu nerādīt pie uzņēmuma darbiniekiem, tad zem “Zobrata” izvēlnes nospiediet uz “Dzēst pievienotu kontaktpersonu”. Ar šo darbību kontakta kartīte tiks atvienota no uzņēmuma kartītes, bet netiks dzēsta.

 

Lasiet vēl:
Kā ievadīt jaunu klientu/piegādātāju/kontaktu?
Kā izdzēst klientu / piegādātāju?
Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus