Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
Atjaunots 04. septembris 2023
Kā pievienot kontaktpersonu esošam kontaktam?
Ja papildus vispārīgai kontaktinformācijai par klientu vai piegādātāju, vēlaties norādīt konkrētas kontaktpersonas uzņēmumā, tad to var izdarīt divos veidos:
1. Pēc tam, kad ir izveidota un saglabāta uzņēmuma kontakta kartīte, ejiet uz Veidot > Kontaktpersonu.
2. Izveidojiet jaunu kontakta kartīti, kurā norādiet kontakta informāciju (lasiet zemāk). Pēc tam, kad kontakta kartīte ir saglabāta, atrodiet uzņēmumu, kuram vēlaties jauno kontaktpersonu pievienot. Zem “Zobrata” darbību izvēlnes, atveriet “Pievienot esošu kontaktpersonu”.
Atvēries logs, kurā varēsiet atvērt sarakstu ar visām kontaktpersonām un atlasīt vajadzīgo. Saglabājiet.
Kontakta kartītes aizpildīšana
Ieteicamie lauki kartītes aizpildīšanai:
Nosaukums – kontakta vārds, uzvārds
Kontakta veids – labajā augšējā stūrī jāatceras atstāt tukšu kontakta veidu (klients, piegādātājs, utt.), neatzīmējot nevienu no izvēlēm
E-pasts, telefons – personīgais e-pasts un telefona numurs
Sadaļā “Komentārs” varat norādīt amatu.
Kontaktpersonas noņemšana
Ja vēlaties kontaktpersonu nerādīt pie uzņēmuma darbiniekiem, tad zem “Zobrata” izvēlnes nospiediet uz “Dzēst pievienotu kontaktpersonu”. Ar šo darbību kontakta kartīte tiks atvienota no uzņēmuma kartītes, bet netiks dzēsta.
Lasiet vēl:
Kā ievadīt jaunu klientu/piegādātāju/kontaktu?
Kā izdzēst klientu / piegādātāju?
Vai klientu kartiņā ir iespējams pievienot jaunus laukus?
Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!
23. aprīlis 2024
Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk
Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā
09. aprīlis 2024
Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk
Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība
28. februāris 2024
Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk