Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 30. maijs 2024

Kā pievienot kontaktpersonu esošam kontaktam?

Ja papildus vispārīgai kontaktinformācijai par klientu vai piegādātāju, vēlaties norādīt konkrētas kontaktpersonas uzņēmumā, tad to var izdarīt divos veidos:

1. Pēc tam, kad ir izveidota un saglabāta uzņēmuma kontakta kartīte, ejiet uz Veidot > Kontaktpersonu.

2. Izveidojiet jaunu kontakta kartīti, kurā norādiet kontakta informāciju (lasiet zemāk). Pēc tam, kad kontakta kartīte ir saglabāta, atrodiet uzņēmumu, kuram vēlaties jauno kontaktpersonu pievienot. Zem “Zobrata” darbību izvēlnes, atveriet “Pievienot esošu kontaktpersonu”.

Atvēries logs, kurā varēsiet atvērt sarakstu ar visām kontaktpersonām un atlasīt vajadzīgo. Saglabājiet.


Kontakta kartītes aizpildīšana

Ieteicamie lauki kartītes aizpildīšanai:

Nosaukums – kontakta vārds, uzvārds

Kontakta veids – labajā augšējā stūrī jāatceras atstāt tukšu kontakta veidu (klients, piegādātājs, utt.), neatzīmējot nevienu no izvēlēm

E-pasts, telefons – personīgais e-pasts un telefona numurs

 

Sadaļā “Komentārs” varat norādīt amatu.

Kontaktpersonas noņemšana

Ja vēlaties kontaktpersonu nerādīt pie uzņēmuma darbiniekiem, tad zem “Zobrata” izvēlnes nospiediet uz “Dzēst pievienotu kontaktpersonu”. Ar šo darbību kontakta kartīte tiks atvienota no uzņēmuma kartītes, bet netiks dzēsta.

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Kā digitalizācija palīdz mazumtirdzniecībā?

10. decembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”: Kā… Lasīt tālāk

Darbinieku pašapkalpošanās portāla priekšrocības

03. decembris 2024

Ātrs, elastīgs un pilnvērtīgs: darbinieku… Lasīt tālāk

PIETURA – Digitalizācija: Vai Latvija var būt zaļā Dubaija?

15. novembris 2024

Podkāsts “PIETURA – Digitalizācija”:… Lasīt tālāk