Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli

Atjaunots 03. janvāris 2023

Kā ievadīt jaunu maksājuma uzdevumu?

Ir vairāki veidi kā izveidot maksājuma uzdevuma ierakstu programmā:

1. Manuāli.

Modulis Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi.

1.1. Atveriet maksājumu uzdevumu sarakstu (pārskata logu) un izvēlieties “Veidot – Jauns maks.uzd.”.

Atvērsies jauns ieraksts, kur:

Ieraksta numurs – izpildīsies automātiski tiklīdz  jūs saglabāsiet ierakstu

Izrakstīts – jāievieto datumu, ar kuru maksājuma uzdevums reģistrēts (veikta apmaksa)

Atsauksme – īss apraksts (piem. MU 2022-10-14)

Rēķina Nr. – no neapmaksāto rēķinu saraksta jāizvēlas rēķins apmaksai

1.2. Ievietojot rēķina numuru un uzspiežot “Enter” izpildīsies pārēja informācija.

 

2. Ar apkalpošanas funkciju.

Modulis Piegādātāji > Reģistri > Maksājumu uzdevumi.

2.1. Atveriet maksājumu uzdevumu sarakstu (pārskata logu) un izvēlieties “Veidot – Maksājuma ieteikumi”.

Atvērsies specifikācijas logs, kurā varēsi norādīt, uz kādiem nosacījumiem programma sastādīs gatavus Maksājumu uzdevumu ierakstus.

 

  • Ievietojot periodu no …. līdz …, norādot Samaksas datumu un atķeksējot “Pa piegādātājiem”, sistēma automātiski katram piegādātājam izveidos maksājuma uzdevumu par neapmaksātiem rēķiniem atsevišķā ierakstā
  • Norādot tikai Samaksas datumu, sistēma automātiski izveidos vienu maksājuma uzdevuma ierakstu visiem neapmaksātiem rēķiniem

 

3. No atskaites Neapmaksāto rēķinu žurnāls (no versijas 8.5).

Modulī Piegādātāji > Atskaites > Neapmaksāto rēķinu žurnāls (palaižot to ar standarta specifikāciju) redzēsiet zilu saiti “Maksājums” katrā rēķina rindā. Noklikšķinot uz tā, tiks atvērts jauns maksājuma uzdevuma logs, kas jau ir aizpildīts ar informāciju par piegādātāja rēķinu.

 

4. No rēķina ieraksta (no versijas 8.5).

Modulis Piegādātāji > Reģistri > Ienākošie rēķini. Atveriet piegādātāja rēķinu uz ekrāna un izvēlnē “Veidot” izvēlieties “Maksājumu”.

NB! Rēķinam jābūt iegrāmatotam, lai maksājuma uzdevuma ieraksts aizpildītos.

 

5. Sistēma izveidos maksājuma uzdevumus automātiski (no versijas 8.5 2021-01-13), importējot bankas izrakstu programmā.

Šī funkcija ir aktuāla, ja jūs manuāli neveidojat maksājumu uzdevumus ierakstus nosūtīšanai uz banku, bet veicat bankas darījumu apstrādi kā post factum.

Bankas izrakstu var importēt manuāli. Vairāk lasiet Bankas izraksta (SEPA imports) atpazīšanas funkcionalitāte .

Bankas izrakstu var importēt automātiski, ja jums ir Gateway pieslēgums ar banku. Vairāk lasiet Bankas datu imports.

 

Lasiet vēl:

Kā maksājuma uzdevumam pievienot bankas komisijas maksu?
Kā reģistrēt piegādātājam veikto priekšapmaksu?
Kā ievadīt saņemto maksājumu?

Vai šis raksts bija noderīgs? Jūsu novērtējums palīdzēs mums uzlabot šo vietni.

Paldies par novērtējumu! Ja vēlaties, varat pievienojiet savu komentāru un kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies par novērtējumu!
Neizdevās nosūtīt komentāru

Beidziet tērēt laiku papīra čeku kārtošanai – digitalizējiet tos!

23. aprīlis 2024

Kur jums atrodas mapīte ar… Lasīt tālāk

Datos balstīti lēmumi: panākumu atslēga uzņēmuma vadībā

09. aprīlis 2024

Uzņēmuma datu analīze ir priekšnoteikums… Lasīt tālāk

Biznesa vadības sistēmu integrāciju pievienotā vērtība

28. februāris 2024

Pētījumi liecina – uzņēmuma digitalizācija… Lasīt tālāk