Atjaunots 13. novembris 2024
Finbite integrācija
Sākot ar 2020-03-27 versiju ir iespējams sūtīt un saņemt e-rēķinus izmantojot Standard Books un Standard ERP biznesa vadības sistēmas. Ar Finbite (ex Omniva) integrācijas palīdzību iespējams saņemt e-rēķinus.
1. Par vispārīgu e-rēķinu funkcionalitātes iestatīšanu Standard Books/Standard ERP lasiet ŠEIT.
2. Lai sāktu darbu ir nepieciešams noslēgt līgumu par e-rēķinu izmantošanu ar integrācijas partneri Finbite.
Finbite integrācijas aktivizēšana
1. Kad esat ieguvuši piekļuvi e-rēķinu operatora Finbite pašapkalpošanās videi, atrodiet tajā API atslēgu. Vairāk par Finbite iestatīšanu no integrācijas puses, lasiet ŠEIT.
2. Standard Books programmā atveriet moduli Sistēma > Iestatījumi > E-pakalpojumu iestatījumi > Statusa parametri > laukā “E-rēķinu atslēga” ievadiet Finbite API atslēgu un obligāti saglabājiet ierakstu.
3. Nospiediet pogu “Reģistrēt pakalpojumu”.
Atvērsies jauns logs, kurā varēsiet izvēlēties:
- Sūtīt e-rēķinus (visi operatori)
- Saņemt e-rēķinus (visi operatori)
- Finbite (operatoru)
Saglabājot iestatījumu, E-pakalpojumu iestatījums automātiski aizvērsies.
4. No jauna ieejiet E-pakalpojumu iestatījumā, lai pārbaudītu, ka pieslēgšana notika veiksmīgi. Par šo liecinās Sistēmas paziņojums.
Jūs varētu interesēt arī šie raksti:
E-rēķinu sūtīšana un saņemšana
Kā pārbaudīt, vai e-rēķins ir izsūtīts no programmas?
Datubāzē ir vairāki uzņēmumi. Vai man ir jāiestata e-rēķini katram uzņēmumam atsevišķi?
Kā var uzzināt, vai operators ir pieņēmis nosūtītos e-rēķinus?
Kā var izdrukāt nosūtītu un apstiprinātu e-rēķinu?
Kā pievienot vairākus PDF failus ienākošo un izejošo e-rēķinu pielikumā?