Ievadiet atslēgas vārdu vai skatiet zemāk atrodamo tēmu izvēli
- Licencēšana un atbalsts
- E-rēķini
- E-pakalpojumi izmantojot API
- Integrācijas
- Qtime
- APE Motors
- Banqup
- Cargoson
- Costpocket
- Dokobit
- Edisoft
- EDS API
- Envoice
- Everypay / Linkpay
- GoCardless
- Graip.ai
- Finbite
- Fitek (Unifiedpost)
- FitekIN (Fitek SIA)
- flex.bi
- LMT EDLUS
- LMT zvanu pārvaldnieks
- Lursoft adrešu meklēšana
- Make.com
- NESS SMS pakalpojums
- NILLN
- Paylink
- Resico kases sistēma
- Scoro
- Smaily
- Telema
- Tiki-Taka PAY
- Nosacījumi
- Integrācijas
- Moduļi
- Mākoņpakalpojumi
- Kā sākt darbu
- Banku pakalpojumi
- Drošība
- Atskaites
- Excellent Portāls
Loģistika
- Kā aizpildīt Izmaksu iestatījumus noliktavai?
- Kā aizpildīt Noliktavas parametru iestatījumu?
- Kā automātiski sastādīt pasūtījumu?
- Kā ievadīt jaunu artikulu?
- Kā ievadīt jaunu klientu/piegādātāju/kontaktu?
- Kā ievadīt noliktavas sākuma atlikumu?
- Kā izlabot nepareizi ievadītas Noliktavas saņemtās preces?
- Kā izlabot nepareizi ievadītu Nosūtītas preces dokumentu?
- Kā izveidot piegādātāja Priekšapmaksas rēķinu?
- Kā Loģistikas modulī aizpildīt iestatījumu “Kontējumu sastādīšana noliktavai”?
- Kā pārvietot preces no vienas noliktavas uz otru (Noliktavas kustība)?
- Kā veidot Preču saņemšanu no Pasūtījuma (ar Preču atgriešanu)?
- Kā veikt preču norakstīšanu?
- Kādā veidā transporta izmaksas var pievienot noliktavas saņemtām precēm?
- Kādi iestatījumi ir jāpārbauda pirms darba uzsākšanas ar Noliktavas/Loģistikas moduli?
- Kāds ir standarta pārdošanas process strādājot ar Noliktavu?
- Kas ir pasūtījumu artikuli?
- Ko ietekmē Pasūtījuma galvenē esošā izvēle “Slēgts”?
- No Klienta pasūtījuma nevar izveidot Preču nosūtīšanu. Kāds varētu būt iemesls?
- No preču norakstīšanas ieraksta netika izveidots grāmatojums
- Noliktavas atlikuma atskaite neuzrāda atlikumus
- Noliktavas inventarizācija
- Pārvietojot preci no vienas noliktavas uz otru, mainās preces vērtība. Kā to atspoguļot, ievadot noliktavas kustību?
- Sastādot Ienākošo rēķinu no Pasūtījuma, parādās paziņojums “Piegādātāja nav, tas ir slēgts vai tam nav izmaksu konta”?
- Sastādot ienākošo rēķinu no pasūtījuma, parādās paziņojums “Vispirms izveidojiet preču saņemšanu”.
- Iztrūkstošo preču pārskats